Hírek
2016. Május 07. 05:00, szombat |
Bulvár
Forrás: Pogár Demeter, az MTI tudósítója jelenti:
A Kalasnyikov célba vette a divatágazatot
![A Kalasnyikov célba vette a divatágazatot](/external/image_cache/a/3/6/a36a3e64e8f699c4ee9ac2d6deade0b8.jpg)
Célba vette a divatágazatot a legnagyobb orosz kézilőfegyver-gyártó: a Kalasnyikov konszern azt tervezi, hogy az év végéig 60 márkaüzletet nyit Oroszországban,
amelyben a hagyományos termékei mellett saját márkájú divatcikkeket, kiegészítőket és emléktárgyakat is forgalmaz majd - írta pénteki számában az Izvesztyija című napilap.
Vlagyimir Dmitrijev, a cég marketingigazgatója a lapnak a Caterpillar és Ferrari példáját megemlítve mondta el, hogy e világmárkák bevételeinek akár 10 százaléka is a saját brand alatt forgalmazott ruházati cikkekből származik. Véleménye szerint a Kalasnyikov ruhái és egyéb termékei ugyanolyan nagy keresletnek örvendenek majd, mint az alaptermékei.
Dmitrijev elismerte, hogy a konszern az Oroszország elleni nyugati szankciók hatására volt kénytelen felülvizsgálni marketingpolitikáját, a cég sport- és vadászlőfegyvereinek 70 százalékát ugyanis az európai és az amerikai piac vette fel addig. A Kalasnyikov ezért a hazai fogyasztóra hangolódott át, és megszületett a szabadidős viselet, a sportruházat és az emléktárgyak gyártásáról szóló elképzelés.
A Kalasnyikov-dizájn alkotóit egyelőre nem nevezték meg a cégnél, csak annyit árultak el, hogy az új fegyvereket és divatcikkeket a szeptemberi kubinkai Armija-2016 haditechnikai fórumon fogják bemutatni.
Az orosz fegyveripar szereplői közül a páncélozott harcjárműveket gyártó Nyizsnij Tagil-i Uralvagonzavod robbant be elsőként a divat világába azzal, hogy UVZ márkájú pólókat, sapkákat, dzsekiket és cipőket dobott a piacra. Megjelentek a cég emblémáját hordozó számítógép- és mobiltelefon-tokok, a rajongók megvehették a helyi hokiscsapat, a Szputnyik egyenruháját és az Armada kerékpárcsapat mezét is. A gyártótól harckocsiösszeszerelő-munkaruha és harckocsizó egyenruha is rendelhető méretre.
A Vojentorg katonai ruházati kereskedelmi vállalat pedig Armija Rosszii néven nyitott bolthálózatot. A moszkvai, szentpétervári, voronyezsi, krasznodári és ufai üzletekben a katonai szolgálatot népszerűsítő és a hazafias szellemet erősíteni kívánó military, szabadidő- és sportviseletet forgalmaznak, vízszintesen fehér csíkkal elválasztott vörös csillagot alkalmazva márkajelként. A TASZSZ egy korábbi jelentése szerint a következő ilyen boltot az orosz fővárosban a második világháborúban aratott győzelem napja, május 9. után, az amerikai nagykövetséggel szemben nyitják majd meg.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Június 28. 13:21, péntek | Bulvár
Nagycsaládos és egyszülős családok nyaralását segíti idén is a Mészáros Csoport
Nagycsaládos és egyszülős családok nyaralását segíti idén is a Mészáros Csoport, az üdültetés 200 millió forintos költségét a Pro Filii Alapítvány állja.
2024. Június 27. 07:31, csütörtök | Bulvár
Ferencz Orsolya: nagy nemzeti büszkeség a magyar űrhajósprogram
A kutatási-tudományos projektek végrehajtása mellett a fiatalok inspirációja kiemelt feladata a magyar űrhajósprogramnak, de az országnak is nagy nemzeti büszkeséget jelent
2024. Június 24. 12:24, hétfő | Bulvár
Varga sérülésével foglalkoznak a német lapok
Elsősorban a súlyos sérüléseket szenvedő Varga Barnabás esetével és állapotával foglalkozott a helyi sajtó a németországi labdarúgó Európa-bajnokság A csoportjának vasárnap esti mérkőzése után.
2024. Június 18. 08:18, kedd | Bulvár
MTVA: nézettségi csúcsot döntött a magyarok nyitánya a labdarúgó-Eb-n
A magyar szurkolókon nem múlt a válogatott győzelme, hiszen rekordszámban követték a közmédia sport felületein nemzeti tizenegyünk első összecsapását.